Ut av kreftlabyrinten

Kolofon 2019 Heftet

Året 2018 vil for alltid stå for meg som et meget spesielt år. Det var i april dette året jeg mottok den dramatiske diagnosen, agressiv prostatkreft (Gleason 9) med spredning til skjelettet. Blir omtalt som «Gleason graderingssystem 5, eller Gleason 9/10.» En synlig bekymret lege forkynte med dyp stemme og med gravalvor; «Du har en meget alvorlig kreftdiagnose». Han la trykk på «meget». Det ble kunngjort at jeg straks måtte begynne med hormonbehandling som skulle vare livet ut. Samtidig ble jeg forespeilet et behandlingsopplegg med kjemoterapi og stråling. Det spesielle ved denne situasjonen, var at jeg takket nei til kovensjonell behandling, og i stedet bestemte jeg meg for å behandle meg selv med remedier fra naturens apotek. Seks uker etter «dommen» var jeg omtrent helt bra igjen. Hva skjedde? Ut av kreftlabyrinten gir deg svaret på hvordan denne hurtige veien tilbake til god helse og balanse var mulig å få til.

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2019