Ungdomslaget

Noregs ungdomslag 1896-1996

av (redaktør).

Samlaget 1995 Innbundet

Kulturorganisasjonen Noregs ungdomslag feirar 100-årsjubileum i 1996. Laget har heilt sidan starten representert eit mangfald av ulike aktivitetar, og denne breidda er også idag eit særleg kjennemerke for organisasjonen. Det ideologiske grunnlaget for ungdomslagsrørsla bygger på respekten for og trua på einskildmennesket. Eigenutvikling, toleranse og internasjonal solidaritet er sentrale verdiar for dei frilyndte ungdomslaga. Denne boka gjev eit bilete av det arbeidet som laga har utført i løpet av desse åra. Har kjelder og helsingsliste, samt oversikt over namn i Noregs ungdomslag. Ill.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 1995

Serie Noregs ungdomslag 1896-2021 (1)

Omtalt tid 1900-tallet