Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går i denne boka grundig inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han trekker denne kunnskapen videre, og drøfter, hvordan en kan nytte den psykologiske innsikten for å utvikle best mulige lærlingsog utviklingsmiljøer for elevene. Boka henvender seg til studenter i all pedagogisk utdanning og til studenter som nytter pedagogikk som et viktig arbeidsredskap.
Omtale fra forlaget
Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går i denne boka grundig inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han trekker denne kunnskapen videre, og drøfter, hvordan en kan nytte den psykologiske innsikten for å utvikle best mulige lærlingsog utviklingsmiljøer for elevene. Boka henvender seg til studenter i all pedagogisk utdanning og til studenter som nytter pedagogikk som et viktig arbeidsredskap.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1982
Format Heftet
ISBN13 9788200061878
EAN 9788200061878
Språk Nynorsk
Sider 259
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket