Omtale fra forlaget
Forskning viser at dersom vi utvikler spesifikke mål for hva elevene skal lære og viser dem hva de må gjøre for å nå målene, lærer de mer. Boka tar for seg lokalt læreplanarbeid og underveisvurdering.
Forfatterne presenterer mange ulike forslag til kjennetegn på måloppnåelse og viser hvordan vi kan bruke kjennetegnene i underveisvurdering av elevene og lærlingene i videregående opplæring.
Boka har tre kapitler:
1.Vurdering som fremmer læring
2.Slik lager vi kjennetegn på måloppnåelse
3.Planlegging, gjennomføring og dokumentasjon
Forlag Pedlex
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788278417287
EAN 9788278417287
Språk Bokmål
Sider 48
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket