Omtale fra forlaget
Eleven skal vite hva som er målene for opplæringen og hva som blir vektlagt i vurderingen av hans eller hennes kompetanse. En måte å synliggjøre målene på er å bruke kjennetegn på måloppnåelse. Kjennetegnene hjelper elevene til å forstå hva de skal lære, sette seg mål, arbeide mot målet, justere mål underveis, viser hva elevene kan gjøre for å lære mer og vurdere eget arbeid.
I denne boka viser forfatterne hvordan vi kan gå fram når vi skal lage læringsmål og kjennetegn på måloppnåelse og hvilken plass læringsmål og kjennetegn har når et undervisningsforløp planlegges, gjennomføres, vurderes og dokumenteres.
Dersom dere ønsker kurs med forfatterne av boka, ta kontakt med oss!
Forlag Pedlex
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788278417003
EAN 9788278417003
Språk Bokmål
Sider 48
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket