Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse

grunnskolen

av (forfatter) og Grete Sevje (forfatter).

Pedlex 2011 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget


Eleven skal vite hva som er målene for opplæringen og hva som blir vektlagt i vurderingen av hans eller hennes kompetanse. En måte å synliggjøre målene på er å bruke kjennetegn på måloppnåelse. Kjennetegnene hjelper elevene til å forstå hva de skal lære, sette seg mål, arbeide mot målet, justere mål underveis, viser hva elevene kan gjøre for å lære mer og vurdere eget arbeid.

I denne boka viser forfatterne hvordan vi kan gå fram når vi skal lage læringsmål og kjennetegn på måloppnåelse og hvilken plass læringsmål og kjennetegn har når et undervisningsforløp planlegges, gjennomføres, vurderes og dokumenteres.

Dersom dere ønsker kurs med forfatterne av boka, ta kontakt med oss!

Bokdetaljer

Forlag Pedlex

Utgivelsesår 2011

Format Heftet

ISBN13 9788278417003

EAN 9788278417003

Språk Bokmål

Sider 48

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket