Undercurrents

Warner Books 2001 Heftet

Henry Evans møtte Francesca Chisholm på en reise rundt i India. Han elsket henne, men nektet likevel å forandre reiseruten da Francescas far dør, hun må derfor reise alene. Dette er en beslutning som har forfulgt ham i hele hans voksne liv og 20 år senere bestemmer han seg derfor for å finne henne. Men det han finner er ikke det han forventet seg. Francesca sitter fengslet for å ha drept sin 5 år gamle sønn. Til tross for at Francesca har tilstått, kan ikke Henry tro det. Han bestemmer seg for å finne sannheten, selv om han kanskje bare får svar på hvorfor hun gjorde det.

Forlag Warner Books

Utgivelsesår 2001