Ulrikas GI-fester

jul, påske, sommerfest

av (forfatter), Malte Danielsson (illustratør) og Tor Tveite (gjendikter).

Gyldendal 2012 Innbundet

En festkokebok som følger årstidene ? og hjelper deg til å spise fornuftig, også under høytider og på helligdager.

Det kan være en utfordring å finne alternativer til den tradisjonelle fest- og høytidsmaten for deg som samtidig vil holde vekten.
Når Ulrika Davidsson dekker til høytider og årstidsmarkeringer, er det med garantert sunn og smaksrik mat. Nå kan du med god samvittighet nyte den gode maten og samtidig spise helt «GI-riktig». La deg friste av karbohydratfattige, lekre oppskrifter på forretter, middager, desserter og bakevarer (uten hvitt mel og sukker).
Ulrika leder oss gjennom året fra vi baker lussekatter, via jule- og nyttårsfestene og til den store påskefesten. Hun gir oss også vårens og sommerens friske og fargerike utskeielser. Sommeren har til og med fått sitt eget dessertkapittel, det er på den tiden råvarene er på sitt aller beste ? og vi oftest samler venner og familie rundt bordet.
Ingen av fristelsene i boken ødelegger for dine gode GI-vaner, så nyt festen!

ISBN13 9788205427860

EAN 9788205427860