Omtale fra forlaget
Denne boken er en praktisk veiledning til deg som får i oppdrag å skrive reklametekster ?enten du jobber i en markedsavdeling, er tekstforfatter i et reklamebyrå, gjerne vil bli tekstforfatter og/eller studerer kommunikasjonsfag. Boken er skrevet i et enkelt og lettforståelig språk, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Strøm gir deg konkrete råd og tips fra sin lange erfaring som tekstforfatter. For å skrive en god kommunikasjonstekst må man først kjenne til strategien og målet med teksten. Derfor gir boken innsikt i arbeidet før reklamen utformes ? hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår, og hvordan en god reklametekst skal skrives. Strøm går igjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på. Ole Strøm var tekstforfatter, kreativ leder og daglig leder i noen av landets største reklamebyråer. Strøm vant priser i en rekke reklamekonkurranser, både i Norge og internasjonalt.
Forlag Akademika
Utgivelsesår 2013
Format Heftet
ISBN13 9788232102013
EAN 9788232102013
Språk Bokmål
Sider 213
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket