TXT

hvordan skrive selgende og profilerende reklametekster?

av (forfatter).

Akademika 2013 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Denne boken er en praktisk veiledning til deg som får i oppdrag å skrive reklametekster ?enten du jobber i en markedsavdeling, er tekstforfatter i et reklamebyrå, gjerne vil bli tekstforfatter og/eller studerer kommunikasjonsfag. Boken er skrevet i et enkelt og lettforståelig språk, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Strøm gir deg konkrete råd og tips fra sin lange erfaring som tekstforfatter. For å skrive en god kommunikasjonstekst må man først kjenne til strategien og målet med teksten. Derfor gir boken innsikt i arbeidet før reklamen utformes ? hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår, og hvordan en god reklametekst skal skrives. Strøm går igjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på. Ole Strøm var tekstforfatter, kreativ leder og daglig leder i noen av landets største reklamebyråer. Strøm vant priser i en rekke reklamekonkurranser, både i Norge og internasjonalt.

Bokdetaljer

Forlag Akademika

Utgivelsesår 2013

Format Heftet

ISBN13 9788232102013

EAN 9788232102013

Språk Bokmål

Sider 213

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket