Two sides of life

Noble publ. 2008 Innbundet

Forfatteren er Apasje-, Cherokee-indianer, og i denne boka forteller han om sitt liv. Han tar opp forsøk på systematisk utryddelse av en hel folkegruppe, urbefolkningstro, myter og spiritualisme, og metoder for selvutvikling blant annet for å finne indre fred og lykke.

J. Reuben Silverbirds .Two Sides of Life. er en personlig beretning og gir leseren et unikt innblikk i livet til Apache / Cherokee indianeren Silverbird. Det er en innholdsrik bok som blant annet tar opp forsøk på systematisk utryddelse av en hel folkegruppe, urbefolkningstro, myter og spiritualisme, og metoder for selvutvikling blant annet for å finne indre fred og lykke. Han håper på en ny era i amerikansk politikk med de forventninger som følger med Barack Obama som president i USA. Hans personlige fortellinger om foreldre vil røre deg, få deg til å le, gråte og få deg til å våkne.
Silverbird var i Norge i uke 13 og 14 og gjorde flere seminarer og pressearbeide, stor artikkel i Dagens Næringsliv om et av hans seminarer, 40.000 har sett Silverbird opptre på alternativmessene i Oslo, 400.000 har lest om Silverbird i stor reportasje i bladet Vi over 60, januar- utgaven, holdt fredskonsert den 3. april utenfor Stortinget.

Forlag Noble publ.

Utgivelsesår 2008