Tvillingbløffen ; En kongelig eskapade

av (forfatter), Charlene Sands (forfatter), Mona Berge (oversetter) og Ann Mari Thorhus (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Tvillingbløffen

Sophie Messena, en av de rike og intenst medieovervåkede Messena-tvillingene, blir forbløffet og skuffet da hun blir dumpet av Ben Sabin ikke bare én, men to ganger. Da Ben senere ber tvillingsøsteren hennes ut på en date, utgir Sophie seg for å være henne, fast bestemt på å ta hevn. Under møtet avslører imidlertid Ben noe som får henne til å se på ham med helt nye øyne. Det var nemlig en grunn til at han ikke kunne fortsette å være sammen med henne.

En kongelig eskapade

Tilbake på tronen (6)

Juan Carlos Salazar II trodde aldri dette skulle skje - men nå står han der, klar til å bestige tronen i landet Alma. Så får han se prinsesse Portia Lindstrom, og det blir kjærlighet ved første blikk. Portia får ham til å ønske å følge sitt hjerte i stedet for forpliktelsene overfor familien og landet ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020