Omtale fra forlaget
Hvordan kan nære tverretatlige samarbeid gi barn og foreldre hjelp og støtte i tråd med deres ønsker og behov? Hva hindrer og fremmer godt tverretatlig samarbeid? Hvordan kan den enkeltes kompetanse brukes til det beste for barn og foreldre? Boken beskriver spesielt dialogens særtrekk og prinsipper. Det legges vekt på hvordan man kan utvikle og bedre egen kommunikasjonskompetanse, slik at alle i samarbeidet får brukt sin kunnskap på best mulig måte. Boken beskriver også hvordan dialog som samtaleform kan benyttes som konfliktløsningsstrategi. Kinge gjengir foreldres historier og erfaringer fra tverretatlig samarbeid. Deres opplevelser, ønsker og behov danner utgangspunktet for refleksjon og drøfting av sentrale problemstillinger.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788205415379
EAN 9788205415379
Språk Bokmål
Sider 266
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket