Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken handler om tv-mediet og de ulike aspektene ved tv. Forfatterne diskuterer gjennom komparative analyser og case-studier tv-mediets samfunnsmessige og kulturelle betydning i den digitale tidsalder, og beskriver blant annet aktører og tendenser, i Norge og internasjonalt. Boken er primært skrevet for studenter i medievitenskap på universitets- og høyskolenivå, men passer også for andre interesserte. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215016290
EAN 9788215016290
Språk Bokmål
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket