Turguide til Lanzarote og Fuerteventura

av (forfatter), Birger Løvland (forfatter), Anita Løvland (illustratør) og Birger Løvland (illustratør).

Andresen & Butenschøn topografisk 2009 Heftet

Boken presenterer 25 fotturer med nøyaktige beskrivelser, detaljerte kart og bilder. Turene fører deg opp på topper og kraterkanter til gamle og nye vulkaner, og til sandstrender og lavaklipper langs kysten. Med stedsregister.

Anita og Birger Løvlands turguider om Kanariøyene, Mallorca, Azorene og Madeira har fått mange til å oppdage de flotte turmulighetene som finnes på disse øyene. Dette er den første av fire gjennomreviderte bøker som vil erstatte Turguide til Kanariøyene fra 2001. I Turguide til Lanzarote og Fuerteventura er alle de gamle turene gått på nytt, samtidig som mange nye er kommet til. 25 turer presenteres med beskrivelser, kart og bilder. Her er også en egen bilturguide med de vakreste veiene på øyene beskrevet. "Veiboken" gjør reisen til startpunktet for fotturene til en mer spennende opplevelse. Oppdag skjønnheten i de tilsynelatende golde landskapene på de to vulkanske øyene. Turene fører deg til topper og kraterkanter, gamle og nye vulkaner, vakre sandstrender og imponerende lavaklipper langs kysten.

Forlag Andresen & Butenschøn topografisk

Utgivelsesår 2009