Tullball

av (forfatter) og Camilla Belsvik (oppleser).

Lydbokforlaget 2017 Lydfil

Verdens kuleste gjeng skal på skoleball! Tenk å bli kåret til ballets dronning! Tenk å stå der oppe på scenen. Lyskasterne skinner i håret ditt. Alle, og særlig Alfred, syns du er den vakreste. Men jeg visste at det ikke ville komme til å skje. Sånne som meg, som heter Bjørg og har brunbeige hår og altfor lang hals, vi blir aldri dronninger eller prinsesser for noe som helst. Vi må i beste fall nøye oss med hoffnarr. I det samme jeg hadde tenkt dette, slo Helena armene ut og ropte: «Klart vi skal bli konger og dronninger! Og da ... når vi står der oppe på scenen, da vil alle skjønne hvor inni granskauen kule vi er!»

Bli med Verdens kuleste gjeng på nye eventyr! Den ustoppelig Helena. Den pene, men veldig dumme Ivan. Erkenerden Alfred. Og fortelleren Bjørg, som selv syns hun er ultimat kjedelig. Denne gjengen har fått sin egen serie og her har du femte lydbok!

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2017

Format Lydfil

Serie Verdens kuleste gjeng (5)

Genre Humor