Trykk her

av (forfatter), Hervé Tullet (illustratør) og Yvonne Robberstad (oversetter).

Mangschou 2014 Innbundet

Trykk her! Gjør som boka sier og se hva som skjer! Teksten forteller oss hva vi skal gjøre, som trykk to ganger på den gule sirkelen, rist boka, bla om og se hva som skjer, og dermed er leken i gang. Lærerik og gøyal bok.

Forlag Mangschou

Utgivelsesår 2014

Mesterly barnebok - meget velegnet til eventyrstund for de yngste barna (2-5år)

Morsom bok som gir en innføring til mattematiske begrep for de aller minste!

Barnebøker er det mange av. Ikkkje fullt so mange til dei verkeleg små, men framleis er det eit hav bøker. Nokre gode og nokre mindre gode.

For at ei bok til dei aller minste skal vere god må den engasjere dei små. Den må tenne ei interesse som gir ungen lyst til å interagere med den som les boka og boka i seg sjølv.

Denne boka har truffe blink i so måte.

"En bok" handlar ikkje om noko. Vi byrjar med ein gul prikk. Som skal trykkast på. Då blir det to på neste side! So blir det tre. Gni og den blir raud!

Den er ei bok som snakkar til lesaren og ungen som vert lest for, og fangar han inn. Trykk her, gni der, rist på boka!

Om den fangar dei aller aller minste, kan vel diskuterast. Boka fordrar ei viss forståing av kva som er normal oppførsel for ei bok. Nei, det er ikkje vanleg å kunne riste på boka for å få ting til å sprette rundt. Når du veit dette, er det morosamt at det skjer alikavel. Om det ikkje er innarbeida som nomalt enda, er det ikkje mykje rart som skjer.

Men for dei som har fått denne forståinga, er boka eit eventyr. Grenser brytast og umogelege ting skjer. Fantastisk!

Somme kritikarar brukar ofte ordet perler om bøker, og for meg har dette alltid vore negativ. Er det ei perle av ei bok er det som regel ein dameroman som er gørr kjedeleg. Men no fekk eg lyst til å bruke uttrykket sjølv...

Og det beste av alt, ungar som er vande med dingsar med namn på i, kjem til å bli fasinert av denne boak. Papir boka er IKKJE død!

• "Dyrenes karneval" av Marianne Dubuc
  • "Åh nei, Fido!" av Chris Haughton