Trøst hos deg ; En mann å stole på

av (forfatter) og Catherine Mann (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Trøst hos deg

Miniserie: Utpressingen (4)

Gleden over den nye jobben blir kortvarig for Cecelia Morgan. Hun utpresses av en gjeng som truer med å avsløre hemmeligheter fra fortiden hennes. Dette fører til at han hun skulle gifte seg med, bryter forlovelsen. Fortvilet søker Cecelia trøst hos sjefen, Deacon Chase, som har gitt tydelige signaler om at han er interessert. Noe som bare gjør alt enda mer innviklet.

En mann å stole på

Major Hank Renshaw vet nesten alt som er å vite om Gabrielle Ballard. Bortsett fra hvordan det føles å røre ved henne. Gabrielle er nemlig kjæresten til bestevennen hans. Eller var. Til han døde i strid - like etter at han hadde fått Hank til å love å lete etter henne. Så nå er Hank i New Orleans. I Gabrielles leilighet. Han ser henne ta hånd om den lille sønnen sin. Det var ikke ære som førte ham dit. Det er ikke plikten som får ham til å bli. Det er kun rent begjær - og et ønske om å være sammen med den kvinnen han alltid har villet ha.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Passion Utpressingen (4)

Genre Romantikk