Tresnitt og amerikanske sommerfugler

Norske grafikere 1919-2019

av (dedikert til), Sidsel Helliesen (medarbeider), Gunnar Danbolt (medarbeider) og Øivind Storm Bjerke (medarbeider).

Skald 2019 Innbundet

I 2019 markerer Norske Grafikere markerer sitt 100-årsjubileum, og i dette høvet vert det gitt ut ei jubileumsbok (og ein medlemskatalog som ikkje er i ordinært sal).

Tresnitt og amerikanske sommerfugler - Norske Grafikere 1919-2019 innheld tekstar skrivne av kunsthistorikarane Sidsel Helliesen, Gunnar Danbolt og Øivind Storm Bjerke. Boka er rikt illustrert med bilde av kunstnernes verk og foto frå Norske Grafikeres arkiv.

I to kapittel skildrar Helliesen situasjonen i norsk kunst- og kulturliv kring 1919 og stillinga til tresnittet i norsk kunsthistorie på 40- og 50-talet. Danbolt skriv om grafikken på 70-talet med vekt på kunstnargruppene Gras i Oslo og Lyn i Bergen. Storm Bjerke skriv om samtidsgrafikken med utgansgpunkt i Høstutstillingen 2018. Boka gir såleis eit innblikk i grafikken si historie i Norge, frå den spede barndommen og opp til i dag.

Forlag Skald

Utgivelsesår 2019

Omtalt tid 2000-2009 2010-2019 1900-tallet

Omtalt person Norske grafikere (forening)