Tommy og elefanten og Ole Jakop på bytur

av (forfatter) og Minken Fosheim (oppleser).

Cappelen Damm 2012 Digital versatile disc, MP4

En Levende bok kombinerer lyd og bildepå skjerm. Bevegelige illustrasjoner, fortellerstemme, lydeffekter og bakgrunnsmusikk gjør dette til en levende bokopplevelse.En Levende bok er en DVD-plate som kan avspilles direkte på DVD-spillere og PC/Mac, eller overføres til smarttelefoner som iPhone, iPads og andre portable spillere.1-2-3 TellebokaI 1-2-3 Telle-boka kan du være med å telle folk og dyr og legge til og trekke fra - og alt er på vers og rimer.En hane ut i verden droDen traff en gås - så var de .Ole Jakop på byturOle Jakop er en liten andrik, som bor på en bondegård på landet. Der koser han seg i andedammen sin, og har mange venner; hesten Pelle, hunden Hannibald og andungen Anne. Men Ole Jakop har hørt at i byen er det bedre enn på landet, og en tidlig en morgen labber han av gårdeOm innleser Minken Fosheim:Minken Fosheim Wienskol (f. 1956) er skuespiller, barnebokforfatter og kulturformidler. Mange kjenner henne fra NRK-programmet God bok og Huset med det rare i. Hun har vært nominert til Spellemannsprisen fire ganger for sine Eventyret om- barneplater.

Format Digital versatile disc, MP4

ISBN13 9788202350680