TørnQuiz

Vol. 3 : 1500 spørsmål

Scientia forlag 2020 Heftet

Velkommen til tredje bind i Einar Tørnquists quizboksuksess, TørnQuiz. TørnQuiz vol. 3 inneholder spørsmål for hele familien, men også litt av hvert å bryne seg på for de største quiznerdene. Og, naturligvis, mange spørsmål for dere som er helt midt på treet.

Kategoriene lett blanding og tung blanding er tilbake. Det samme er ledetråd, i hvilket år skjedde det, geografi, sport, kjendiser, kultur, naturvitenskap, musikk og mye, mye mer.

Jørgine «Funkygine» Massa Vasstrand debuterer som quizbokskribent med en kategori om trening. Hvor i kroppen sitter egentlig latissimus dorsi? Drillo er tilbake, og denne gangen er han akkompagnert av Arne Scheie. Ikke overraskende stiller de spørsmål fra sportens og geografiens verden.

Dykk ned i quizens mysterier alene eller sammen med en registrert partner, samboer, uvenn, ektemann, enkemann, eksmann, eller rett og slett med gode venner. Velkommen til TørnQuiz vol. 3!

Forlag Scientia forlag

Utgivelsesår 2020