To hjerter i takt ; Tilbake til livet

av (forfatter), Susan Carlisle (forfatter), Mona Berge (oversetter) og Hilde Agnete Sandnes (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

To hjerter i takt

Etter en opprivende skilsmisse er sykepleieren Taylor Hall i ferd med å bygge seg et nytt liv. Det siste hun trenger akkurat nå, er å bli distrahert av en mann. Mens hun jobber på en musikkfestival, møter hun imidlertid den sexy omreisende legen Jack Morgan. Jack får Taylor til å åpne seg på en måte hun aldri har gjort før. Men hva vil skje når musikken stilner, og Jacks rastløshet melder seg igjen?

Tilbake til livet

Jormødrene nr. 6

Ryan Matthews mistet sin beste venn i Irak-krigen. Nå har han endelig funnet mening i tilværelsen igjen gjennom jobben som jordmor på klinikken i Melbourne.Men da Phoebe, vennens gravide enke, plutselig står utenfor døren hans, blir alt snudd på hodet på nytt. Selvsagt vil han støtte henne, men kan han det uten å avsløre de forbudte følelsene han har holdt hemmelig i så mange år?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Legeromaner Jordmødrene (6)

Genre Romantikk