Tingeling og feenes ball

en pop-opp eventyrbok

av (forfatter), Corinne Giampaglia (illustratør), Adrienne Brown (illustratør), Charles Pickens (illustratør), Harald Mæle (oversetter) og Disney (utgiver).

Egmont Kids 2007 Innbundet

Festforberedelsene til feenes ball er i full sving i Drømmehagen. Det er Tingelings tur til å sørge for at alt er perfekt til solnedgang, og det er viktig at hun ikke glemmer noe. Leseren blir med Tingeling mens hun sjekker blomsterplukkingen i Liljas hage og bakingen av smørblomstmuffins i Melissas kjøkken. Boken har tredimensjonale bilder som popper frem når du blar om.

Forberedelsene til Fe-ballet er i full gang. Denne gangen skal Tingeling arrangere ballet - men har hun husket alt? Tingeling flyr rundt i Drømmehagen for å se om alt er klart til festen. Les den vakre historien om Tingeling og de andre feene i Drømmehagen og se på de flotte og magiske popp-opp-bildene av festforberedelsene.

Forlag Egmont Kids

Utgivelsesår 2007