Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren argumenterer for at det ikke er nok å satse på "total quality management", eller TQM, og dermed tro at de gode resultater kommer av seg selv. Markedsføring, i alle dens former, må skilles ut og få sin rettmessige del av kvalitetsbedringen. Mens vi i 40 år har sett en utvikling basert på massesalg.
Omtale fra forlaget
Forfatteren argumenterer for at det ikke er nok å satse på "total quality management", eller TQM, og dermed tro at de gode resultater kommer av seg selv. Markedsføring, i alle dens former, må skilles ut og få sin rettmessige del av kvalitetsbedringen. Mens vi i 40 år har sett en utvikling basert på massesalg.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1992
Format Innbundet
ISBN13 9788200213611
EAN 9788200213611
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket