Tilbake til fremtiden

fra kvantitet til kvalitet ved hjelp av total kvalitetsmarkedsføring

av (forfatter) og Pip Mossecrop (medforfatter).

Universitetsforlaget 1992 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren argumenterer for at det ikke er nok å satse på "total quality management", eller TQM, og dermed tro at de gode resultater kommer av seg selv. Markedsføring, i alle dens former, må skilles ut og få sin rettmessige del av kvalitetsbedringen. Mens vi i 40 år har sett en utvikling basert på massesalg.

Omtale fra forlaget

Forfatteren argumenterer for at det ikke er nok å satse på "total quality management", eller TQM, og dermed tro at de gode resultater kommer av seg selv. Markedsføring, i alle dens former, må skilles ut og få sin rettmessige del av kvalitetsbedringen. Mens vi i 40 år har sett en utvikling basert på massesalg.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1992

Format Innbundet

ISBN13 9788200213611

EAN 9788200213611

Språk Bokmål

Sider 256

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket