Til alle tider

av (forfatter) og Egil Elling Ellingsen (forfatter).

Hermon 2016 Heftet

Hvordan lever vi med Jesus gjennom ulike faser og utfordringer i livet? Hvem vil Han være når livet endrer seg?
TIL ALLE TIDER er en vakker, livgivende fortelling, tydelig nok til å inspirere og åpen nok til å favne nådens mysterium - at Jesus alltid er større.
Anette Stokke, leder i Encounter, Get Focused og Tønsberg Frikirke Har du skapt rom for å respondere på det som skjer i ditt liv, og tør du å spørre hvem Jesus vil være inn i alle livets situasjoner?

I TIL ALLE TIDER tegnes et bilde av en tro som kan vare hele livet. Forfatterne maler Jesus for dine øyne og sier noe om hvem Han er - uavhengig av våre omstendigheter. Martin Cave og Egil Elling Ellingsen underviser om å leve sant menneskelig og sterkt åndelig som en avgjørende verdi i livet, og gir innblikk i hvordan vi kan la Jesus lede oss gjennom livets ulike årstider.

Flere av mine venner har valgt å bevege seg bort fra Jesus. Av grunner jeg både kjenner og ikke kjenner. Jeg har i faser kjent det samme fenomen i meg selv.
Denne boken tegner et troverdig og levende bilde av en relasjon til Jesus, for og gjennom hele livet. Og den er skrevet av to det er verdt å lytte til. Anbefales!
Vegard Husby, prest i Storsalen menighet

Den som blir sett og hørt, kjenner seg respektert og elsket. I denne boken stopper den le.vende Jesus opp for å lytte til mennesker. Livssituasjonene og omstendighetene er gjenkjen.nelige. Boken anbefales for enhver som vil være til stede og leve i etterfølgelse av Jesus.
Øystein Gjerme, pastor i Salt Bergenskirken

Forlag Hermon