Tigergjengen 37-40

lettlest-serie for ungdom og voksne

Skauge forlag 2023 Pakker

Tigergjengen 37: Erling vil ha ny jobb

Erling og Tommy har kjørt rundt i byen og levert frukt til skoler og kontorer i flere år, men nå vil Erling slutte. Han har søkt en ny jobb. Tommy er fortvilet over å miste kompisen sin. Men det er visst Erling også. Klarer de to arbeids-kameratene å beholde vennskapet når det skjer store forandringer?

Tigergjengen 38: Klengete kjærester

Har du hatt en klengete kjæreste noen gang? Eller kanskje du er en sånn som bare er opptatt av å kose og klemme på kjæresten din. Det kan bli litt mye. Både for de to som er sammen og for vennene som er rundt. Denne historien handler om en somle sur hver gang kjæresten ville gjøre noe annet enn å ha kjæreste-tid.

Tigergjengen 39: Ulykken

Kim og Marie har ikke vært sammen lenge da ulykken rammer dem. Det blir en tøff tid, med søvnløse netter og bekymring. Hva skjer med to som er glade i hverandre når den ene blir skadet i en ulykke? Greier de å komme videre?

Tigergjengen 40: Den store festen

Det er altfor få fester for nå for tidene sier Tommy sin bestemor. Og sånn får gjengen idéen om å lage en stor fest utenfor blokka. Partytelt og greier. Og gjensyn med nesten alle som har vært med i Tigergjengen-serien fra starten. Bedre avslutning på en flott bokserie kan det vel ikke bli.

Forlag Skauge forlag

Utgivelsesår 2023