Tidslinjer

lærer

lærernettsted

historie

av (forfatter), Lene Skovholt (forfatter), Herdis Wiig (forfatter), Martin Langvandslien (forfatter), Ole Kristian Sandvik (forfatter) og Gunnar Smith-Hexeberg (forfatter).

Aschehoug undervisning 2015 Digital ressurs

Tidslinjer lærerressurs er felles for lærebøkene Tidslinjer 1, Tidslinjer 2, Tidslinjer 1+2 og Tidslinjer påbygging. Nettressursen kan også brukes uavhengig av læreverk og gir tilgang til alle elevressursene pluss egne ressurser for lærere. Her finner du blant annet årsplaner og tips til hvordan læreverkene kan brukes i undervisningen. På lærerressursen finner du også Lærerens digitalbok, som er en digital versjon av læreboka.

Lærerens digitalbok inkluderer en rekke funksjoner, som blant annet gjør det mulig å forstørre innhold, understreke og markere tekst, tegne og legge inn notater og kommentarer. Lærerens digitalbok er også beriket med interaktive kart og filmklipp. Med Lærerens digitalbok får du mulighet til å bruke læreboka aktivt på lerret eller digital tavle i klasserommet. Lærerens digitalbok kan brukes på PC, Mac og interaktiv tavle.

Et abonnement på Tidslinjer lærerressurs kan brukes både på Vg2 og Vg3 av alle lærerne ved skolen som underviser i faget.

Forlag Aschehoug undervisning

Utgivelsesår 2015