Omtale fra forlaget
Dette er både ei praktisk og ei teoretisk innføringsbok om munnleg opplæring og kommunikasjon i den norske skolen. Boka passar til både teori- og tekstpensum i munnlegdelen av norsk i lærarutdanninga og til sjølvstudium for lærarar.
Med utgangspunkt i retorisk tenking utviklar forfattaren ein didaktisk teori for munnlegundervisninga - og syner korleis ein konkret kan arbeide med munnlege sjangrar og tekstar i norskfaget. Ho argumenterer for at læraren bør vere ein sikker rettleiar og god formidlar.
Boka inneheld større kapittel om: stemme, ansikt og kropp, opplesing, forteljing, tale og samtale. Ein finn her grundige opplegg for korleis vurdere og analysere ulike munnlege sjangrar, ei rekkje arbeidsoppgåver til kvart sjangerkapittel og ein omfattande bibliografi. Det høyrer til ein eigen antologidel med teksteksempel henta frå opplesing, forteljing, tale og samtale og er muleg å kjøpe ein CD med dei same eksempla i lydform.
Boka har fått tilskot til utgjeving av Skuleboknemdi åt Studentmållaget i Oslo.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788202217815
EAN 9788202217815
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 184
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket