Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir hjelp og informasjon til dem som ønsker å nå ut i de nye mediene. Flere artikler presenterer erfaringer i bruk av Internett i evangelisering, både i Norge, Danmark og blant muslimer. Andre artikler berører utviklingen i TV-mediet, og diskuterer hvordan det kristne budskapet kan presenteres på TV. Boken gir også konkrete tips til dem som ønsker å beherske internettmediet bedre. Disse bidrar i boken: Ragnar Sjølie, Tony Whittaker, Abd el Mohiebb (psevdonym), Asbjørn Asmussen, Petter Skants, Trygve Rønningen og Anders Torvill Bjorvand. Har litteraturliste og ordforklaringer.
Omtale fra forlaget
Boken gir hjelp og informasjon til dem som ønsker å nå ut i de nye mediene. Flere artikler presenterer erfaringer i bruk av Internett i evangelisering, både i Norge, Danmark og blant muslimer. Andre artikler berører utviklingen i TV-mediet, og diskuterer hvordan det kristne budskapet kan presenteres på TV. Boken gir også konkrete tips til dem som ønsker å beherske internettmediet bedre. Disse bidrar i boken: Ragnar Sjølie, Tony Whittaker, Abd el Mohiebb (psevdonym), Asbjørn Asmussen, Petter Skants, Trygve Rønningen og Anders Torvill Bjorvand. Har litteraturliste og ordforklaringer.
Forlag Lunde
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788252034950
EAN 9788252034950
Språk Bokmål
Sider 180
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket