Three great novels

his latest bestsellers

Orion 2002 Heftet

A darkness more than night: Den tidligere FBI-agenten Terry McCaleb kommer tilbake fra pensjonisttilværelsen for å hjelpe Los Angeles-politiet med å etterforske et merkelig mord som har likhetstrekk med de mordene han en gang profilerte i FBI. Den mistenkte som passer til den profilen som McCaleb har kommet fram til, er en han har kjent og arbeidet med tidligere: en etterforsker for Los Angeles-politiet som har krysset linjen og sluttet seg til de mørke kreftene han tidligere var med på å bekjempe, Harry "Hieronymos" Boshh. City of bones: En hund kommer over et menneskebein ved et boligområde. Det tilhører en tolv år gammel gutt, som har ligget begravd i over tyve år. Ifølge rettsmedisineren ble han fysisk mishandlet gjennom hele oppveksten, inntil han ble drept av et hardt slag mot hodet. Kriminalbetjent Harry Bosch i Los Angeles er fast bestemt på at gutten ikke skal bli glemt, og at morderen skal få sin straff. Chasing the dime: Henry Price has a new life, apartment and telephone number, but when he checks his messages, he discovers that someone had the number before. The messages are for a woman named Lilly, and she is in trouble. Price is drawn into her world of escort services, websites, sex and secret identities.

Forlag Orion

Utgivelsesår 2002