The story

syv menn og en hest

en kvinnes bekjennelse om menn, kjærlighet & sex ... eller erkjennelse? Bekjennelse?

Feather books 2016 E-bok

The Story, historien om en kvinne, syv menn og en hest.- er en utradisjonell, morsom og banebrytende bok med innhold som omfavner politikk, kjendiser, sex, kjærlighet og hat. Rød tråd er 7 menn som har påvirket forfatteren og forholdene er beskrevet med påfølgende konklusjoner. Forfatteren skildrer også flere nervepirrende episoder der døden har vært faretruende nær. Boken er forøvrig skrevet med høyt tempo, mye utleverende humor og særdeles mye ironi som er forfatterens varemerke.
Hysterisk morsom bok, ler så jeg gråter. Milevis fra Goethe som jeg også liker. Lasse Østervold
Kan absolutt anbefales. Morsom, pirrende og brutalt ærlig. Rune Chr. Tollefsen
Er halvveis. Hittil svært spennende og morsom, og ikke minst ærlig:) Birthe Johnstad Gjerde
Norsk presse:
Norges beste jenteforfatter. Dagsavisen.
Trude Helen Hole - Prinsessen av humor. Askeravisen
Trude Helén Hole - Norges første chick-lit forfatter. Aftenposten
Trude Helén Hole - Fun, Fearless Female. Cosmopolitan.
Bedre en Bridget Jones. Budstikka
Sommerens strandanbefaling. Dristig stoff for damene. BA.
Bøker til begjær. Trude Helén Hole er kvinnen bak den første norske boka innen chick-lit-sjangeren. Sjangeren ble spådd en kort framtid av kritikerne, men de tok feil. De lette og underholdende historiene topper fortsatt salgslistene. MAG.

Forlag Feather books

Utgivelsesår 2016

Dette er historien om en kvinne, syv menn og en hest - er en utradisjonell, "hysterisk" morsom og banebrytende bok med innhold som omfavner politikk, kjendiser, sex, kjærlighet og hat. Rød tråd er 7 menn som har påvirket forfatteren og forholdene er beskrevet med påfølgende konklusjoner. Forfatteren skildrer også flere nervepirrende episoder der døden har vært faretruende nær. Boken er skrevet med høyt tempo, mye utleverende humor og særdeles mye ironi som er forfatterens varemerke. Boken er godt likt av både menn og kvinner. Les utdrag her.

"The Story er nettopp det - en historie! Velkjente Trude Helén Hole syr sammen hendelser fra sitt eget liv til en spennende, morsom, provoserende, underfundig og underholdende bok. Hun rir, skyter fra hoften, hytter med neven og tar oss med på sine turer gjennom livet; både opp og ned. Når en tøff og uredd forfatter forteller gode og sterke historier blir resultatet svært lesverdig!" Tanum

"Terningkast 6." Torill Andersen

"Velskrevet og morsom. Humret meg gjennom hele boken." Åge Grønning

"Svært spennende og morsom, og ikke minst ærlig." Birthe Johnstad Gjerde

"Hysterisk morsom bok, ler så jeg gråter. Milevis fra Goethe som jeg også liker." Lasse Østervold

"Nå kan jeg ikke anmelde alle bøkene til Trude. Har ikke lest alle enda. Men skriver hun like bra som i The Story. Vel, da kan de trygt anbefales. Jeg har aldri ledd så mye av en sånn sensuell innlevd selvbiografi. Kan absolutt anbefales. Morsom, pirrende og brutalt ærlig. Terningkast 6!"
Rune Chr. Tollefsen

"Trude. Nå har jeg lest ferdig boken din, klarte ikke å legge den fra meg, og jeg sier bare Wow! For en underholdende og levende bok. Den er befriende ærlig og har en herlig humor. Det var en sterk lesning med mye alvor og masse humor. Kjente en del igjen. Du er virkelig dyktig, tøff, rå, morsom, uredd og ikke minst ekte. Helt fantastisk! Stolt av deg! Masse, masse lykke til videre med nye spennende prosjekter i fremtiden! Jeg heier på deg!"
Klem fra Kjersti Meidell