The skies of Pern

Corgi Books 2002 Heftet

Teknologiske nyvinninger forandrer livet på Pern. Dragerytterne må kjempe for en ny plass i en verden som muligens ikke trenger dem lenger. Men forandringer er ikke lett for alle, og det er de som vil gjøre hva som helst for å holde Pern og dets folk som det er. Og nå truer en ny fare med en katastrofe av utenkelige dimensjoner. Enda en gang vender folket seg mot dragene og deres ryttere. Men nå, som vennskapet mellom F'lessan og Tia begynner å utvikle seg til noe mer, slår en uforutsett tragedie til. En tragedie som vil forandre framtiden for alltid og for alle på Pern.

Forlag Corgi Books

Utgivelsesår 2002