The global you

ti strategier for den internasjonale businessaktør

av (forfatter), Philip Whitely (forfatter) og Bertil Knudsen (oversetter).

Hegnar media 2013 Innbundet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Millioner av mennesker jobber nå i det globale næringsliv på en eller annen måte. Selv om de kanskje ikke vil bruke denne beskrivelsen på seg selv, så kjøper, selger, leder og opererer de over hele verden, men er ofte ikke tilstrekkelig mentalt forberedt på jobben. Denne boken beskriver ti praktiske måter en global aktør kan tenke, bevege seg og operere på en slik at jobben får en relevant global innretning. Disse ti strategiene, som er basert på omfattende undersøkelser forfatterne har gjort om vellykkede globale aktører, er utarbeidet for å gjøre det enklere å møte kulturelle utfordringer og, like viktig, de praktiske konsekvensene av å operere utenfor et kjent miljø. For å tenke globalt, å lære å jobbe i en multikulturellsammenheng og oppdatere sine kommunikasjonsevner, til å styrearbeidstiden på tvers av tidssoner, er denne boken både informativ og praktisk for alle som har en jobb som bringer dem ut av hjemlandet.

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2013

Format Innbundet

ISBN13 9788271462888

EAN 9788271462888

Språk Bokmål

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket