The creative priority

driving innovative business in the real world

av (forfatter).

Penguin 1998 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren hevder at dagens organisasjonsmodeller er mest opptatt av produktivitet og effektivitet, og at organisasjonskulturen ikke bidrar til innovasjon og kreativitet. Han mener at man bør legge forholdene til rette for å verdsette feiltrinn fordi man lærer noe av dem. Kulturen må ha en positiv innstilling slik at medarbeiderne tør å komme frem med nye idéer. Har litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Forfatteren hevder at dagens organisasjonsmodeller er mest opptatt av produktivitet og effektivitet, og at organisasjonskulturen ikke bidrar til innovasjon og kreativitet. Han mener at man bør legge forholdene til rette for å verdsette feiltrinn fordi man lærer noe av dem. Kulturen må ha en positiv innstilling slik at medarbeiderne tør å komme frem med nye idéer. Har litteraturliste og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Penguin

Utgivelsesår 1998

Format Innbundet

ISBN13 9780140277760

EAN 9780140277760

Språk Engelsk

Sider 261

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket