Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Blackstock Tyres want to advertise their product on TV. They employ an agency with a reputation for innovation and creativity - and the trouble begins. The director's an auteur, the extras think they're in an art movie, the client keeps changing the script and the stars can't stand each other.
Omtale fra forlaget
Blackstock Tyres want to advertise their product on TV. They employ an agency with a reputation for innovation and creativity - and the trouble begins. The director's an auteur, the extras think they're in an art movie, the client keeps changing the script and the stars can't stand each other.
Forlag HarperCollins
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9780007127672
EAN 9780007127672
Språk Engelsk
Sider 306
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Lettbeint og underholdende bok om en overflatisk bransje befolket av mennesker har tvilsom moral, eller begår handlinger i samme stil. Alle deltagere slipper til med sin versjon av hendelsene gjennom bokens reportasjelignende fortellerstil. Handlingen er sentrert rundt innspillingen av en reklamefilm, hvor det eneste som er større enn budsjettet til filmen er egoet til en del av aktørene i og rundt den.
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket