Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
The present study investigates the acquisition of so-called functional categories in English children between the ages of two and three. It takes as its starting point Radford's hypothesis that initial child grammars are afunctional, and argues in favour of the Weak Continuity Hypothesis, dicussing the issue of triggers. Includes a summery and references.
Omtale fra forlaget
The present study investigates the acquisition of so-called functional categories in English children between the ages of two and three. It takes as its starting point Radford's hypothesis that initial child grammars are afunctional, and argues in favour of the Weak Continuity Hypothesis, dicussing the issue of triggers. Includes a summery and references.
Forlag Novus
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788270992652
EAN 9788270992652
Serie Tromsø-studier i språkvitenskap (17)
Språk Engelsk
Sider 165
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket