Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
What constitutes a "good" educational text today? The 15 articles in this book attempt to answer this question both in a general sense and in specific contexts: language teaching, science, mathematics and history. The book addresses itself to teachers, writers, publishers, librarians, planners and many other working with the production, distribution, evaluation or selection of textbooks and other educational media. With index.
Omtale fra forlaget
What constitutes a "good" educational text today? The 15 articles in this book attempt to answer this question both in a general sense and in specific contexts: language teaching, science, mathematics and history. The book addresses itself to teachers, writers, publishers, librarians, planners and many other working with the production, distribution, evaluation or selection of textbooks and other educational media. With index.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1995
Format Innbundet
ISBN13 9788200224532
EAN 9788200224532
Språk Engelsk
Sider 187
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket