Teologi og modernitet

universitetsteologien i det 20. hundreåret

av (redaktør) og Tarald Rasmussen (redaktør).

Unipub forlag 2011 Heftet

Boka gir en gjennomgang av norsk universitetsteologi på 1900-tallet, og ser gjennom ulike artikler blant annet på hvordan teologien ble utfordra av et samfunn i rask endring, hva de teologiske endringene gikk ut på og hva de førte til.

I Teologi og modernitet følgjer vi norsk universitetsteologi i det 20. hundreåret - eit hundreår med store og gjennomgripande endringar i det norske samfunnet. 14 forfattarar gjev bidrag til å ta opp sentrale utviklingsdrag - med eit fokus på den faglege utviklinga ved Det teologiske fakultetet, Universitetet i Oslo, landets eldste teologiske forskings- og utdanningsinstitusjon. Modernisering har gjerne vore nytta som eit samleomgrep på dei samansette utviklingsprosessane i denne perioden. Kyrkja og teologien vart sjølvsagt ikkje upåverka av desse endringsprosessane. På kva måte har teologien vore utfordra av eit samfunn i rask endring? Kva gjekk dei teologiske endringane ut på og kva førte dei til?

Forlag Unipub forlag

Omtalt tid 1900-tallet