Tem din indre gremlin

en overraskende enkel metode for å slutte å gå i veien for deg selv

av (forfatter) og Trine Aalborg (oversetter).

Pantagruel 2006 Innbundet

Boka presenterer metoden Gremlin-Taming, som skal hjelpe deg med å takle den indre utfordring som ligger i enhver aktivitet, slik at du kan få større glede av deg selv.

Alle har en Gremlin, han er sabotøren i hodet ditt! Gremlingen din vil at du ikke skal ha det bra. Han utfører denne usympatiske oppgaven ved hjelp av en del avanserte teknikker. Han gjør det for eksempel ved å overtale deg til å kaste bort tiden på å gjenoppleve fortiden og ikke minst å bekymre deg om fremtiden, og han gir deg grunner til å være misfornøyd med deg selv, og få dårlig selvtillit, når det ikke finnes noen grunn til det overhodet. Meningen med denne boken er ikke å opplyse deg, gi deg evig lykke eller rikdom. Den vil, derimot, hjelpe deg til å få stadig større glede av deg selv, hver eneste dag. En praktisk og effektiv bok, som hjelper deg i hverdagen!

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2006