Telemarksmat

av (forfatter) og Tove K. Breistein (illustratør).

Samlaget 2006 Innbundet

Boka tek deg med på ei reise gjennom Telemark med mat og tradisjon. Her finn du blant anna brød, kaker og kling, fisk og kjøtt, tradisjonsmat med ein vri frå Dalen Hotel, mat frå telemarkskua, og oppskrifter frå Henrik Ibsens barndom. Kjende telemarkingar, som Knut Buen, Alf Cranner, Sigmund Groven, Kristin Halvorsen og Jahn-Otto Johansen, gir deg gode og personlege matminne med på vegen. Har kjelder og register over oppskrifter.

Dette er den store boka om mat frå Telemark, full av gode oppskrifter med kjøt og fisk, bakst, supper og nydelege dessertar - alt typisk for Telemark. Kokkane som har laga maten, kjem frå sagnomsuste Dalen hotell, og boka har eit eige kapitel om hotellet og om gourmetmaten staden er kjend for. I tillegg til mat og kulturhistorie inneheld Telemarksmat intervju med kjende telemarkingar som snakkar om gode matminne frå heimfylket og deler oppskrifter med lesarane; Kristin Halvorsen, Sigmund Groven, Alf Cranner, Jahn-Otto Johansen, Knut Buen, Bjørg Vik og fleire. Boka er gjennomillustrert.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2006