Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken inneholder råd om hvordan folk skal forstå telefonbeskjeden i første omgang, hvordan takle aggresjon og behandle klager, hvordan du kan øve innflytelse på mennesker ved å bruke telefonen og hvordan du kan forbedre din telefonteknikk. Med register.
Omtale fra forlaget
Telefonteknikker
Råd om hvordan folk skal forstå beskjeden i første omgang
Avsnitt om å takle aggresjon og behandle klager
Lær kunsten å øve innflytelse på mennesker ved å bruke telefonen
Tem telefonene . du kan kontrollere den!
Forbedre din telefonteknikk og styrk forretningene dine
Forlag IDG Books Notabene forl.
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788277721620
EAN 9788277721620
Serie Strategier for egenutvikling
Språk Bokmål
Sider 96
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket