Tause vitner

av (forfatter) og Roar Sørensen (oversetter).

Egmont Hjemmets bokforl. 1999 Innbundet

I 1967 ble Tony Lord mistenkt for å ha drept sin kjæreste, Alison, men det ble aldri noen rettssak, og han fikk aldri renvasket navnet sitt. Vi befinner oss nå i 1995, og Tony er advokat i San Fransisco. Han mottar en desperat oppringning fra Sam Robbs kone, fordi Sam har blitt beskyldt for mord på en av sine studenter. Tony går motvillig med på å forsvare sin barndomsvenn. Nå må Tony ikke bare stå ansikt til ansikt med frykten for at Sam kanskje er en morder, men også de skjulte sannhetene om Alisons død.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1999

Genre Krim

Omtalt sted San Francisco

• "Kodenavn Sweetheart" av Andrew Coburn
  • "Jaget" av James Barwick
  • "Den offisielle boken fra de 17 olympiske vinterleker Lillehammer 1994" av Knut Bjørnsen
  • "De aller nærmeste - thriller" av Sverre Knudsen
  • "Mannen med tre ansikter" av John R. Maxim