Tatt med storm ; Lidenskap med hindringer

av (forfatter) og Katherine Garbera (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Tatt med storm
Conciergen Isabel Withers har en klar visjon: Hotellet Opulence skal bli Seattles fremste romantiske destinasjon! Men først må hun overbevise Shane Addams, den kyniske, men akk så hotte sjefen. Sin store sjanse får hun da en storm sørger for at de blir isolert på hotellet. Det er heller ikke bare stormen de blir fanget av. Isabella lykkes så til de grader med å få Shane til å se verdien av romantikk! Spørsmålet er hvor mye som er igjen når stormen har lagt seg?

Lidenskap med hindringer er utgitt som nr. 2 i serien Tilbake på tronen
Rafe Montoro er klar for å reise tilbake til landet som en gang drev familien hans på flukt. Han skal tilbake for å ta over tronen, men før det trenger han å koble av fra de tunge pliktene. Og ingen kan være bedre egnet for oppgaven enn den hete bartenderen Emily Fielding. Inntil hun noen uker senere dukker opp igjen - gravid! Kjemien mellom dem kan ikke ignoreres. Vil Rafe bli nødt til å velge mellom kjærligheten og tronen?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Tilbake på tronen (2)

Genre Romantikk