Tar det aldri slutt?

Norske bøker 2010 Heftet

Forfatteren har blitt utsatt for både fysisk og psykisk vold, og i denne boken forteller hun sin historie. Hun ønsker å gi et bilde av hvordan det er å leve i et mishandlingsforhold, og å hjelpe andre som befinner seg i samme situasjon.

Forfatteren av denne boken er en av mange kvinner som har opplevd både psykisk og fysisk vold over flere år. Her forteller hun sin egen sterke historie, hvor hun går fra den ene voldsutøveren til den andre, en historie om en konstant kamp for ikke å miste seg selv, samtidig som hun prøver å skjule for omverdenen hvordan hun egentlig har det. Trusler og trakassering blir etter hvert hverdagskost. Dette er hennes ærlige og usminkede historie om den tøffe tiden, og den lange og harde veien ut. Hun vil med denne boka gi deg et bilde av hvordan det er å leve i et mishandlingsforhold, med særlig fokus på psykisk vold - den usynlige volden som ingen ser eller snakker høyt om. Boken er skrevet for å gi andre i samme situasjon, håp og hjelp til å ta det vanskelige skrittet tilbake til livet. Det er mulig å komme ut, og det er hjelp å få!

Forlag Norske bøker

Genre Personlige beretninger