Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Et vanlig problem i undervisningssammenheng, er at det lett oppstår skille mellom emosjonell og intellektuell læring. Ofte blir intellektuell læring vektlagt på bekostning av den emosjonelle delen. Med utgangspunkt i konfluent pedagogikk, handler denne boka om hvordan lærere og veiledere kan hjelpe studenter til å integrere tanker og følelser i læringsprosessen. Boka er skrevet for lærere og veiledere i sykepleie og andre helsefagutdanninger. Den vil også kunne være til hjelp for studenter som utdanner seg til undervisningsstillinger innen andre fagområder.
Omtale fra forlaget
Et vanlig problem i undervisningssammenheng, er at det lett oppstår skille mellom emosjonell og intellektuell læring. Ofte blir intellektuell læring vektlagt på bekostning av den emosjonelle delen. Med utgangspunkt i konfluent pedagogikk, handler denne boka om hvordan lærere og veiledere kan hjelpe studenter til å integrere tanker og følelser i læringsprosessen. Boka er skrevet for lærere og veiledere i sykepleie og andre helsefagutdanninger. Den vil også kunne være til hjelp for studenter som utdanner seg til undervisningsstillinger innen andre fagområder.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788200409304
EAN 9788200409304
Språk Bokmål
Sider 91
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket