Tanke og handling

om pedagogisk arbeid og samspill med barn og unge : pedagogikk med metodelære : VK1 barne- og ungdomsarbeiderfag (modulene 5 og 6)

av (forfatter).

Gyldendal 1996 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Denne serien består også av fem bøker. Bøkene har et lettfattelig språk med eksempler fra elevenes hverdag og reelle arbeidssituasjoner. Tanke og handling (modul 5 og 6) Boka gir en innføring i hva pedagogikk er, og hvordan barne- og ungdomsarbeideren kan bruke seg selv som pedagog i en istitusjon. Den som arbeider med barn, må bruke seg selv, sin humoristiske sans, sin nysgjerrighet og lærelyst. Kreativitet og kultur danner derfor en ramme rundt metodelæren i denne boka.Tanke og handlingBoka er en del av en serie på fem bøker utgitt i 1996 for VK1 barne- og ungdomsarbeiderfaget. Bøkene bygger på hverandre, og lærestoffet tilegnes gjennom samspill og egeninnsats. Ansvar, nærhet og samarbeid er stikkord som vektlegges i boka. Oppgavene er varierte og stimulerer til egenaktivitet og samarbeid. Boka dekker modulene 5 og 6 i barne- og ungdomsarbeiderfaget Den behandler pedagogisk arbeid og samspill med barn og unge Det handler om ansvar Det handler om nærhet Det handler om samarbeid

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788205229297

EAN 9788205229297

Språk Bokmål

Sider 311

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket