Tall, tolkning og tvil

bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring

av (redaktør) og Grete Wennes (redaktør).

Cappelen Damm akademisk 2006 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken setter søkelys på grunnleggende problemer som studenter og fagfolk møter i sitt forskningsarbeid. Det fokuseres på hvordan menneskesyn, kunnskapssyn og metodevalg uløselig er knyttet sammen. Boken berører forskning på organisasjoner, forbruk og reklame, i tillegg til allmenne problemstillinger i skjæringsfeltet mellom empirisk metode og vitenskapsteori. Boken retter seg mot alle med et ønske om å bli mer bevisst sitt arbeid med økonomisk kunnskap, spesielt mot masterstudenter og stipendiater innenfor det økonomisk-administrative fagområdet.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2006

Format Heftet

ISBN13 9788202260453

EAN 9788202260453

Språk Bokmål

Sider 277

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket