Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette heftet tar opp talevegring og talestimulering hos barn i førskole- og grunnskolealder. I den teoretiske delen tas opp årsakene til talevegring, og hvordan barn opplever talevegring. I den praktiske delen gjennomgår forfatteren praktiske tilnærmingsmåter for forskjellige problemer og aldersgrupper, og gjennomgår eksempler på ulike øvelser, knyttet til sanger, regler, danseleker og dramatiseringer, og til avspenningstrening, fingerdukker og fortellingsøvelser. Materialet inspirerer til egne ideer og tanker som kan settes om i praksis.
Omtale fra forlaget
Dette heftet tar opp talevegring og talestimulering hos barn i førskole- og grunnskolealder. I den teoretiske delen tas opp årsakene til talevegring, og hvordan barn opplever talevegring. I den praktiske delen gjennomgår forfatteren praktiske tilnærmingsmåter for forskjellige problemer og aldersgrupper, og gjennomgår eksempler på ulike øvelser, knyttet til sanger, regler, danseleker og dramatiseringer, og til avspenningstrening, fingerdukker og fortellingsøvelser. Materialet inspirerer til egne ideer og tanker som kan settes om i praksis.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 1992
Format Heftet
ISBN13 9788275180269
EAN 9788275180269
Språk Bokmål
Sider 54
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket