Takknemlig

mitt vitnesbyrd i ord og bilder

av (forfatter) og Lilleba Kapelrud (illustratør).

Proklamedia 2021 Innbundet

Lilleba gir innblikk i sin livsreise fra en traumatisk start på livet som satte dype spor. Derfor ble troen på Jesus viktig for henne i ungdoms tiden, og fra da av startet et vitnesbyrd i sydde, vevde og malte bilder.
Hun vil ta deg med på noen spesielle reiser som viser Guds ledelse, og hvordan Gud velsignet henne og mannens flyttinger rundt i landet. Hun forteller hva som hjalp gjennom de mørkeste dagene, og hva nattlige drømmer fra Gud kan føre til. Lilleba deler sitt liv og sin kreativitet og forkynner Guds ord.

«Lilleba har et hjerte som flyter over av kreativitet, og hun elsker å formidle levd liv med Gud til andre, ja å bety en forskjell. Boken er en personlig vandring og en sterk historie om Guds trofasthet, variert og vakkert vevd sammen med egne bilder og illustrasjoner. Den anbefales til alle, men er en spesiell gave til oss som er kreative og skapende.»
Gro T. Rykkelid, illustratør, billedkunstner og forfatter

«Det har vært en stor glede å lese denne boka. Den har inspirert oss til hverdagslivet med Jesus. Til å lete etter skattene i Guds ord og til å skape. Lilleba har delt ei levende og ærlig troshistorie. Boka er vakker og full av visdom, den utfordrer og skaper lengsel til å gå vår egen vei og skape sammen med Gud.»
Tove og Jan Honningdal, lovsangsledere

Forlag Proklamedia