Sy selv med Liberty-stoffer

av (forfatter), Kristin Perers (illustratør), Richard Merritt (illustratør) og Kari Engen (gjendikter).

Gyldendal 2012 Innbundet

Boka presenterer ulike syprosjekter til hus og hjem, blant annet puter, gardiner, nålepute, tepper, kimono og lampeskjerm. Den har nøyaktige instruksjoner og arbeidstegninger til hvert prosjekt, og med eget kapittel om utstyr og teknikker bak i boka. Til alle oppskrifter er det brukt stoffer fra den engelske stoffprodusenten Liberty, kjent for sine fargerike mønstre.

Hvis Liberty lager de fineste bomullsstoffene, hvem syr de fineste tingene? Det gjør du!

Liberty-stoffene utmerker seg med sine vakre og fargerike mønstre av høy kvalitet. Sy selv med Liberty-stoffer presenterer praktiske og pene syprosjekter til hus og hjem. Nøyaktige instruksjoner og arbeidstegninger følger med hvert prosjekt. Innbundet i Liberty-stoff er boken en liten skatt i seg selv.
Liberty har produsert bomullsstoffer i over hundre år. Stoffene fås i ulike kvaliteter og vevinger. Noen mønstre er tradisjonsrike og klassiske for Liberty, mens andre er nyskapte for de to kolleksjonene som presenteres årlig.
Du får kjøpt Liberty-stoffene på www.liberty.co.uk og på det danske nettstedet www.thefabriccompany.dk.

ISBN13 9788205421509

EAN 9788205421509