Svevende drømmer ; Syk av lengsel

av (forfatter) og Abigail Gordon (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Svevende drømmer

For Ruby Smith, ambulansearbeider i helikopterredningstjenesten, føles høyrisikooppdrag mindre farlig enn å falle - på nytt! - for den sjarmerende doktor Jack Forbes. Eksen har nemlig nettopp blitt sjefen hennes. Ruby er endelig villig til å slå seg til ro, men det virker som om Jack har til hensikt snart å forlate byen. Og det til tross for hete kyss og begjærlig lengsel. Nå må Ruby snart bestemme seg for om hun skal kjempe for kjærligheten eller ikke. Men svaret har kanskje gitt seg selv ...?

Syk av lengsel

Den unge legen Nina Lombard vil ut i verden og gjøre en innsats - i stedet havner hun i en liten, avsidesliggende by. Vel, hun skal bare være så lenge som hennes stemor trenger henne. Og jobben på legemottaket har hun ikke til hensikt å beholde lenger enn absolutt nødvendig. Men hennes sjef og veileder, doktor Robert Carslake, er en merkelig person. Ikke nok med at han søler maling på Ninas klær rett før ansettelsesintervjuet, han maler portretter av henne på nettene også!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014