Supersunn familie på 12 uker

av (forfatter), Stian Øvrebø (illustratør) og Thea Handal Sneve (illustratør).

Kagge 2012 Innbundet

I denne boken følger vi en familie i 12 uker, hvor de går fra å være stresset og slitne til å bli en sporty og supersunn familie. Boken fokuserer på tre hovedområder: lek med barn er trening for voksne, egne treningsøkter for foreldre, og grønnere, grovere og magrere kosthold. Med litteraturliste.

Du har 12 uker på å gjøre nettopp din familie til den beste versjonen av deg selv! Anne Marte Handal Sneve viser deg hvordan. Her følger vi familien Storholt uke for uke, hvor de går fra å være en stresset familie med lite energi til å bli en sporty, sammensveiset og supersunn familie. Lek for barn er trening for de voksne, familien er det viktigste verktøyet, utviklingen kommer til å merkes på alle, og man vil oppnå en mer harmonisk familie. Boka hjelper familien til å ta de riktige valgene i hverdagen. Enkelt og konkret. Fordi tidsklemma og hektiske dager er en utfordring, trenger man tips og råd både til hvordan man kan få trent og til hva som er lurt å spise. Stikkordene for kostholdet er magrere, grønnere, grovere. Lær å ta de riktige valgene som gjør den store forskjellen! Boka er rikt illustrert med fotografier av så vel øvelser som matretter, og ikke minst familien Storholt etter hvert som ukene skrider frem. Se den store forskjellen før og etter! Anne Marte Handal Sneve er kjent fra programmet Sporty på TV 2 der hun viser Supersunn familie på 12 uker i praksis ved å følge en familie fra Drammen. Sneve er utdannet ved Norges idrettshøyskole og er personlig trener på SATS.

Forlag Kagge